#Världensbästatvåårskalas

Hej bloggen!
Trots alla motgångar så kom jag och Vincent iväg på våran Stockholmstripp och världens bästa tvåårskalas med mina fina aprilmammor ♥
 
Helgen har varit helt perfekt från början till slut och det var precis vad jag behövde efter den senaste veckans kaos. Mer om resan kommer inom kort men först tänkte jag att ni skulle få kika på dom fantastiska goodiebagsen som några av tjejerna ordnat åt oss. Wow säger jag bara! Dom gick inte av för hackor.
 
Massor med fina och bra grejor (kan ni fatta att jag fick med mig allt detta plus packning och en tvååring på tåget!)
Mellanmål från Ellas kitchen, hårinpackning från mood, Pinobok, svenska lantchips och en celsius bland annat.
Solkrämer från Aco och La Roche-Posay, Chiafrön från Holistic Sverige, Produkter från Weleda, Vattenflaska från Sebra, haklapp och pipmugg från Elodie Details, badblöja, tröja från Pigge & Lina, tvättlappar från Serla mm mm.
Smink från Make up store och en fantastiskt fin napphållare från geggamoja bland annat.
 
Ja som ni ser så innehöll goodiebagsen massa bra saker!
 
Vi hade även ett lotteri där alla fick tre vinster var och jag hade den stora turen att naffsa till mig en goodiebag från Amvina/Skiphop innehållandes den underbara uggleryggsäcken samt matchande vattenflaska och bestick. Som jag har suktat efter en sån där ryggsäck alltså också går jag och vinner en. Perfekt!
En annan vinst jag fick var en fullproppad påse med kalasgrejer från myperfectday.se Så himla fint och det passade ju mig perfekt.
 
Här har ni alla företag som sponsrat vårat härliga kalas.
 
För fler bilder från kalaset så får ni söka på #världensbästatvåårskalas på instagram.
 
Jag ser redan fram emot världens bästa treårskalas eller vad säger ni tjejer?

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken underbar goodiebag! Och gillar verkligen uggle-ryggsäcken! Så charmig :-D

Svar: Eller hur! Massa bra grejer faktiskt och uggleryggsäcken är vi lyckliga för både jag och Vincent ;)
Kristin Sandgren

2015-06-03 @ 23:50:25
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0