11 Mars

Hej på er!
Då har jag skrapat ihop lite tid och framför allt ork till att knappra lite data.
Jag har jobbat i natt och bara fått tre timmar sömn nu på förmiddagen men vad gör väl det när jag vaknade till strålande solsken och tio pigga plusgrader utomhus? Inte ett skit såklart.
Trots minus på sömnkontot så svävade jag på lätta steg mot förskolan för att hämta barnen. Solen sken i ansiktet och svetten lackade på ryggen. Härligt.
Det var inte sämre än att mellanmålet fick intas på en filt ute på framsidan dagen till ära.
 
Passade på att inviga mina nya solbrills.
Jag dukade upp med leverpastejsmackor, salami, frukt och bokstavskombination...kex.
Men inget kalas utan kras tänkte väl Vincent och avlutade med att snubbla rätt över pickniken och välta ut halva min kaffemugg ♥
 
En tiopoängare till dag om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0