9 Maj

Hej på er!
Nu känns det som att jag möjligtvis kan vara så gott som helt på banan igen. En sån här pärs önskar jag inte en min värsta fiende så det är skönt att det är helt över nu i alla fall.
 
Vad har ni för planer denna lördag? 
Själv startade jag min dag med en kaffe ute på altanen. Solen skiner från en klarblå himmel och det är rena sommaren i luften. HÄRLISCH!
Lite senare ska vi till svärisarna och grilla men före det har jag lite att göra här inne. Vi var nämligen och gorde av med lite pengar i Ullared i går så den bröten tänkte jag ta och få ordning på. Hittade massa fint men mycket var presentertill barnen som nu är undangömda fast några bilder kanske jag kan slänga ut här så ni får se.
 
Hepp hepp ha're gött så hörs vi sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0