Grillkväll, jobb och en biljakt

Japp det är vad min helg har innehållit. Lite av varje kan man ju kalla det.
 
Först och främst så har jag ju jobbat men på lördag kväll tog jag faktiskt semeter för att kunna grilla ihop med fina kollegor och vänner. Några få bilder lyckades jag knäppa (mest på mig själ ehum) här har ni dom.
 
Jag hade en så sjukt bra ögonbrynsdag så det fanns liksom ingen hejd på selfiesarna. Eyelinern gick inte av för hackor heller om jag får säga det själv mvh den blygsamt ödmjuka.
 
Snygga brallor hade jag också!
 
Det är inte ofta en är så här uppiffad så det var bäst att skaffa gott om bildbevis tänkte jag. När jag hade egotrippat mig färdigt så blev jag upplockad och hemkörd till Persiljan som hade dukat upp så här fint...
...samt ordnat med massa god mat.
Hela gänget utom jag (fast mig har ni väl sett er mätta på vid det här laget)
 
Mätta blev även vi av all god mat och äpplepaj men det var mer en behaglig mättnadskänsla höhö.
 
Vi tog ju en groupie också såklart innan jag var tvungen att lämna detta glada gäng för att hinna sova lite innan arbetet började klockan sju.
 
När jag på söndagen gick hem på timmar vid 13 så var det fullt pådrag med en polishelikopter cirkulerande och polisbilar samlade på hörnet utanför min arbetsplats. Tydligen hade det varit biljakt och dom hade fångat tre drogpåverkade inbrottstjuvar. Dom satt uppradade på trottoaren med handklovar på när jag travade förbi. Man kan ju alltid hoppas att det var någon av dom som var inne hos oss för nu åker dom kanske in eftersom dom tydligen hade försökt köra över två poliser.
Ja vad ska man säga. Det är i Kvänum det händer tydligen...
 
Det var min helg det. Hoppas eran har varit bra på alla sätt och vis. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0