19 februari

Hej på er tappra själar som fortfarande halkar in här. Jösses vad långt det blir mellan inläggen nu för tiden men ju längre det går detsto vårare är det att komma igång igen på något konstigt sätt. Men nu låter jag som en hackig skiva igen och det är ju inte kul för någon.
 
Vad har hänt sedan sist egentligen?
Säkert en jäkla massa men bland annat så har jag faktiskt kommit igång med lite träning igen och det har verkligen gjort mig både piggare och gladare. Jag försöker vara noga med både sömnen, träningen och maten nu och det har gett mig så mycket energi. Det märks allra tydligast på jobbet då jag inte går och gäspar stup i kvarten dagarna igenom längre. Försöker att äta 4-5 mål om dagen så jag får i mig ordentligt med mat nu när jag börjat träna och godis och fika äter jag på helgen numera och inte varje dag i veckan. Heja mig!
Hoppas att jag snart får sådan ordning på tillvaron att jag även hinner få med bloggning på schemat också höhö.
Obs obs tro nu inte att jag har gått och blivit någon renlevnadsmänniska på något sätt. Brunsås, rödvin, lösgodis och chips forever liksom ♥
 
I går vabade jag och Håkan för Vincent halva dagen var och i dag är jag ledig. Magsjukan verkar ha försvunnit lika fort som den kom för Vincent är pigg om en mört och far runt som aldrig förr eller är det för tidigt att ropa hej?
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Skönt när sådant går över fort :-)

2016-02-20 @ 18:21:25
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0