Bortglömda bilder

Först och främst så vill jag tacka för alla gratulationer som har vällt in både här, på facebook och instagram. Det är så himla kul att det är så många som gläds med oss i detta ♥
Just den här veckan har jag inte haft så mycket annat att glädjas åt direkt. Jag var nog för tidig med att ropa hej efter min magsjuka för jag har varit halvt utslagen hela veckan. Inget kul alls men i morgon tänkte jag ta mig till jobbet en sväng och få lite gjort.
Behöver jag säga att jag längtar till vår och sommar när magsjukor och basilusker är mer sällsynta.
 
Några bilder från våran husvagnstripp till Hjo i sommras som jag aldrig har visat några bilder ifrån. Skämmes!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Alltså du tar ju så fiiiina bilder! 😭😍 Och stort GRATTIS till det stundande bröllopet SÅ fantastiskt!

Kramar

Svar: Tack tack och tack ;) <3
Kristin Sandgren

2016-02-26 @ 12:38:43
URL: http://minahjartanochjag.webbkogg.se/
Postat av: moonlightdrive.blogg.se

Härliga bilder! Längtar ännumera till sommaren nu! 😃

Svar: Tack! Ja men visst gör man det :)
Kristin Sandgren

2016-02-26 @ 15:51:34
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0