Bröllopsbilderna del 1

Ja men vi måste ju prata lite om bröllopet såklart.
En fantastisk dag förstås. Oavsett hur stort eller litet bröllop man har så kan nog alla som gift sig skriva under på att ens bröllopsdag är en dag som man aldrig glömmer. Jag själv gick som i en lyckobubbla i flera veckor efterråt.
 
Den 3 september 2016 var en lagom varm dag med sol (precis som jag önskade) dock var det väldigt blåsigt men en kan ju inte få allt. I princip allt flöt på precis som det var tänkt och festen blev superlyckad. Många fina tal hölls under middagen och nästan alla av dessa tal fastnade på film (inte pappas alla FYRA tal dock höhö) då min kära bror filmade en hel del under dagen.
Med under dagen hade jag min fina aprilmammaCecilia Pihl som fotograf och jag kunde verkligen inte vara mer nöjd. Hon tog så fantastiska bilder och jag tänkte att vi skulle kika på den första omgången nu. Det är bilder från när vi förbereder oss hemma hos min pappa.
 
Jag valde att sminka mig själv men har nog aldrig klantat mig så mycket och tagit så lång tid på mig haha. Var nog lite nervös ändå.
Älskar den här bilden!
 
Söta lilla älskling <3
Ni som har sett Ut i Bögda känner kanske igen den här vyn. När diverse fordon åkter fram och tillbaka spelades det in här i pappas trädgård.
Vi var så fina!
Skit i ögat pga storm.
 
Del två kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0