Hemma en sväng

jaha då har man varit på lite julfest då. ganska så skoj i alla fall när vi pysslade. jesus. vi skulle göra änglar att hänga i granen och våran grupp satt såklart kvar till sist. chefen stod och stressade det sista för att tiden började rinna iväg och jag fick inte fast tråden, att hänga upp i, på huvudet på min ängel så jag tog en säkerhetsnål och satte fast tråden med i stället höhö. Man fick ju använda allt som låg på brickan.
Nu ska jag och kråkan äta prinskorvar. sedan ska jag iväg till jobbet. börjar 20.45 denna natt med eftersom det bara är vikarier i kväll så jag måste ge insulin. så nu ska jag bara sitta här på arslet medans Håkan servar mig med mat.

hörs i morn när jag har vaknat. natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0