21 December

Hej på er.
Har inte uppdaterat på några dagar men jag har inte haft lust. Har så mycket jobbigt som händer. Har ju haft väldigt ont i nedre delen av ryggen och ischias nu ett tag och det har bara blivit värre. Fick en akuttid hos sjukgymnasten i dag kl 10 och där konstaterade han att det var början till foglossning. Jag går in i vecka 14 idag tror jag så det är ju väldigt tidigt men tydligen så kan det hända vissa. Fick ett bälte som jag ska testa och se om det lindrar något. Dessutom har jag sjukskrivit mej året ut. Det är helt omöjligt för mej att jobba nu eftersom jag knappt klarar av att gå utan haltar fram som en jävla dåre. Allt ska då hända mig. Så jävla dålig tajming det här eftersom jag snart lasar in. Helvete. Jag är inte på toppenhumör just nu.
Får väl försöka se det positivt att det är värt alla smärta bara vi får vår lilla dotter/son. För enligt mig kan ett barn aldrig komma olägligt. Allting löser sig förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch! Foglossningar hade jag med! Kan känna av det fortfarande om jag har suttit ner för mycket. Det är inte roligt att ha!!!

2009-12-21 @ 17:38:26
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: cammie

när jag väntade elias blev jag sjukskriven ifrån v.16 och var det sen resten av graviditeten.. jag fasar för att jag snart ska åka på smärtan igen oxå..

2009-12-22 @ 13:50:17
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0