23 December

Hej på er!
Här sitter jag och äter saffransskorpor och choklaaad hehe. Måste ju få götta sej lite så här när det är jul och det är så synd om en eller hur?
Fast jag ska nog sluta tjata om mina krämpor. Nu vet ni att jag har ont så behöver jag inte gnaga om det mer. Måste ju vara skittrökigt att läsa. Stackare.
Hepp nya tag. Snön ligger kvar och det är ju så underbart. I kaminen sprakar en brasa och jag känner julstämmningen krypa tillbaka så smått. Kan inte fatta att det är julafton i morgon, tiden går ju så hiskeligt fort. Hoppas tiden fram till juni skenar på i samma takt...

Nä om man skulle försöka sej på att slå in de sista julklapparna kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0