24 December

God jul alla mina kycklingar!
Här sitter jag och ugglar som en annan dåre men det gör minst ont att sitta just nu. Vet att jag lovade att jag inte skulle gnälla mer men nu måste jag. Har varit vaken sen 3 för att det gör så jävla ont. Går inte ligga ner och så fort jag rör mej skriker jag typ. Jag skulle göra vad som hellst för att få bli av med denna smärta. Den är olidlig. Håkan fick till slut hjälpa mej på med kläder också satte jag mej här i kontorsstolen och det går rätt okej. Får se hur pigg man kommer vara i dag sen då, somnar väl i bruna bönorna...

Jag bjuder på en julig bild som togs för några år sen när det blev snöstorm och våran hajk på flarken fick bli en hajk i lilla församlingshemmet. En fyra meter hög snögubbe som såg ut som någonting annat om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Bella

Nice snögubbe, haha!

2009-12-26 @ 18:20:35
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0