Gottgottigottgott

Nu är äntligen älsklingen hemma. Vi har haft några videosamtal i kväll när han sprungit runt i köket i huset stolt som en tupp och visat vad mycket som hänt sen sist jag var där haha. Det blir skiiiitbra bara så ni vet. Snyggaste köket i Kvänum för fan höhö.
han har även fått sin julklapp från jobbet. en stooor låda full med marmelader, godis, choklad, två flaskor med glögg (blåbär och midvinterglögg) saffransskorpor, glöggmuggar mm mm mm som ser så där härligt gammaldags ut. Nu ska vi mysa lite innan jag försöker ta mig till sängen




Lite annat än Vara kommuns skitgrejer. Tre fula sillburkar och en tygpåse att ha plastpåsar i...eh?

Kommentarer
Postat av: sofia

fan ta dig ja har ju inte öppnat de än o nu förstörde du de =( ;)

2009-12-22 @ 02:56:30
Postat av: Anna S

Åh en sån fin julklapp vill jag med få..=)

2009-12-22 @ 15:29:12
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0