22 Maj

Hej hopp. Här sitter jag i soffan och badar i godis höhö. Jag och Håkan fick ett ryck i går (mest jag då) och åkte till haralds och köpte en megapåse...pinsamt stor faktiskt t o m rekord för att vara oss. Nu sitter jag här med magen hängandes utanför byxorna så jag får plats med mer. Så jävla gött. Beach 2009? nja snarare beach 2039. äh sommaren regnar ju bort ändå...
Vad har hänt i dag då? Jo jag har jobbat 7.30-13.30. har verkligen inte känts som fredag i dag utan snarare som lördag eller nåt. Tänkte lite smått när jag jobbade att jag skulle ringa och väcka Håkan men så kom jag på att han var på jobbet också. Hur puckad blir man inte av dessa jävla röda dagar och klämmdagar och allt vad det heter?
Håkan jobbade samma som jag sedan åkte vi hem och såg på en låååång film som tog slut nu precis. Ganska bra men inte hyperbra direkt. Jag vill se en riktigt bra film. Några tips? Gärna "konstiga" filmer, såna älskar jag.
hepp nu ska jag snoka runt på alla mina kära bloggar. Sedan ska jag få tummen ur och göra ett fotbad hade jag tänkt. Nu är sommaren här liksom!


Kommentarer
Postat av: cammie

tack söta*



blir nog en ljusare brun nyans. Inte super blont men heller inte brunt :) ljusare än nu.

Allt står bra till hos er?

2009-05-22 @ 16:59:04
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, oh..godis..dreggla..du kan ju alltid skicka över skålen till mig så tar jag hand om den vet du :)

2009-05-22 @ 18:20:36
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Anna K

Napoleon Dynamite är en rolig konstig komedi. Man måste ha en viss sorts humor för att garva iallafall :P

2009-05-22 @ 23:34:00
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0