6 Maj

jag är så hiskeligt dålig på att uppdatera känner jag. Men jag är så till mig inför helgen så jag vill bara att tiden ska gå fort fort fort. Idag har tiden går i en rasande fart i alla fall. Jobbade på renen 07.30-11.30. gick hur bra som hellst. Sedan åkte jag hem och la mej och sov och vaknade nu kl 16. Jaha och varför la jag mej och sov bort halva dan då undrar ni. Jo för jag ska jobba i natt och då brukar man inte vara piggast i kommunen om man har gått upp så tidigt och jobbar en hel natt utan sömn innan. Nu känner jag mig i alla fall på alerten. Har precis klämt i mej en dubbel rostmack med skinka och ost. mums. Nu tänkte jag ringa till far min för jag är i stort behov av en resväska. Borde köpa mej en egen snart tycker jag, reser ju faktiskt en hel del.
hepp kanske hör av mej igen innan jobbet men annars hörs vi i möra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0