Ännu lite mer London...

...Ja just det. På onsdagen Fick jag härja fritt eftersom Sanna jobbade så jag drof ju självklart iväg på shopping till Europas största shoppingcenter.

Startade dagen med en hyffsat stadig frukost

Riktigt snygga toaletter hade dom (och sånt är ju viktigt)

Världens tuffaste bikini! Tyvär fanns den inte i min storlek *skrik, gråt*

Blev inte mer än dess bilder. blir ju ofast så när man går själv..

På kvällen jobbade Sanna också så då följde jag med Tessan på "sverigeträff" eller vad man ska säga. Svenska kyrkan anordnar varje onsdag kväll en aktivitet så får ungdomar som bor och/eller jobbar i London komma och träffa andra svenskar. Denna onsdag skulle de bowla. Det var inte så jättemånga som dök upp denna gång men vihade kul vi som var där hehe. Här komer lite bilder från det.




Snyggaste bilden helt klart

Sen kom Sanna och vi dansade dansmatta i spelhallen som låg i samma byggnad

De andra körde bil...

Sen blev Sanna och jag trötta och gick hem

Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0