Satt mej i smeten

Eller rättare sagt satt i mej smeten höhö. Har precis skjutsat in en kladdkaka i ugnen. Godissuget tog över till slut. Jag har ju varit duktig i hela två dar utan godis. Håller på och kreverar nästan. Dessutom är det lingonveckan nu så jag kan lika gärna ge upp försöket med ett "nytt liv" i några dar framöver. Jag vill bara ha massa mat och godis dessa jävliga dagar, finns liksom ingen botten i mej.

Vill ha hem Håkan pronto! För när han kommer ska vi se på Napoleon Dynamite som vi fick hem i går kväll. Har velat se den skitlänge.
Laga mat måste jag göra också ja. Har tagit upp köttfärs så vi får se vad jag kan svänga ihop. Behöver snart åka och handla igen för det börjar bli lite väl tomt i skåpen här.
näää nu ska jag gå och spana på min kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0