8 Oktober

Morsning.
Här sitter jag i sängen och muppar mej framför datorn. Har varit och jobbat och trots att vi var en kort fram till 17.45 så gick det faktiskt bra. har inte hänt så jävla mö i dag alltså. I morn ska jag och kråkan in till Lidköping och kolla på kök. Hittar vi inget där slår vi till på det från IKEA som vi har pratat om. På kvällen ska vi till min moster och äta och skriva på lite papper antar jag. skoj!
Nä nu ska jag kika vidare här
Hörs sen!

Förresten om det är någon som vill klä ut sig, supa bort lite hjärnceller hemma hos mej och sedan göra Kronan osäkert på Halloween så är det bara att höra av sej!


Kommentarer
Postat av: Frida

Klä ut sig och supa till lät inte fel;) Det var läääänge sedan.

2009-10-09 @ 08:12:26
URL: http://www.metrobloggen.se/firemoonhorses
Postat av: sandra

Hade vart skit kul, men jag jobbar såklart den helgen =(

2009-10-09 @ 08:36:54
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0