20 Januari

tjo!
Blev en lång sovmorgon idag med. Inte bra detta.Har sovit ganska bra i natt. Har inte behövt gå upp och sitta eller nåt sånt så det känns ju bra fast man vaknar ju varje gång man vänder sej. Suck.
Jaja nu ska jag sluta gnälla för det är så förbannat tråkigt. Idag får vi se vad jag tar mej för. Pyssla lite med lådorna antar jag. Packade ju upp massa massa saker i ett skåp igår och knökade in så mycket det gick (det var ett riktigt pusslande) också kommer Håkan hem och jag står stolt som en tupp och pekar på mitt omsorgsfullt packade skåp medans han börjar yra om att vi ska ha lite andra saker där. *morr*. Nu ska jag inte ta i dom sakerna med tång ens en gång utan han får möblera om bäst han vill...så de så.
näääää nu har jag nog tjatat färdigt för stunden. Ska gå in på tv4 play och se på bygglov. Älskar det programmet! Matte är ju inte helt äcklig att titta på heller mums mums.



Update: Men va faaaaan så var det tydligen handboll i går så bygglov utgick. Att Sverige förlorar vet ju varenda jävel ändå så då behöver dom väl inte visa skiten...nu är jag putt


Kommentarer
Postat av: sandra

neeej, MYCKET hellre handboll än bygglov! synd att sverige looosa :´(

2010-01-20 @ 16:32:22
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0