13 Juli

Morrn morrn!
Vide vaknade 7 i dag och efter lite amning så har han och jag klivit upp och lämnat pappa sovandes i sängen. Satte Vide i selen och nu har han ju somnat på min mage och då passar jag på att sitta här en stund. Mulet och åska är det i dag så jag ska försöka städa lite tänkte jag, får ju besök i morn av zombien, August och syran förmodligen kommer bushugo också. Då måste det se någorlunda ut här eftersom det är första gången Jenny är här. Mysigt ska det bli.
Får se vad Håkan hittar på i dag då. Kanske att han börjar måla i blivande sovrummet. Vore ju gött att få det i ordning.
Hepp ska väl försöka trycka i mig lite frukost.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: syrran

japp...bushugo kommer med också! =)

2010-07-13 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0