2 Juli

chit vad tiden går fort. Nu är det redan juli. Som jag har gått och längtat efter juni i evigheter och helt plötsligt har hela jävla månaden gått. pausknapp tack!
Gött väder vi har i dag och har haft. I går fick jag iofs inte sticka ut näsan förren mot kvällningen för jag hade en gnällig pojke som inte gick att trösta. Sånt är det i bland. I dag har jag i alla fall hunnit pressa lite i solstolen medans lillen sussat på soffan. Dammsugat har jag också gjort med Vide hängandes i selen. smidigt värre. Somnade till en stund gjorde han då också, så söt.
Hepp nu väntar jag i princip bara på att gullungen ska vakna för då ska jag promenixa fram till kråkan och leverera en flaska ketchup höhö
När man talar om trollen så lät det precis som om det var en viss liten herre som vaknade till liv <3
smell you later!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha...ingen pausknapp här tack :-D Vill att bebisen ska komma nu!

2010-07-02 @ 19:31:49
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0