Möhippa för Kristin

Jag lämnade man och barn för några timmar och drog iväg på möhippa. Men grabbarna var inte ledsna för det för dom åkte och grillade. Så här såg jag ut i alla fall

Vi åt god mat på sjökanten här är alla söta tjejer


Jag åt smarriga bakpotatis med räkor och skit. Massa mat och det gillar vi *tummen upp*

Efteråt hade vi tänkt spela minigolf men det ville resten av alla lidköpingsbor också verkade det som så det sket vi i och gick till läckögrillen och köpte glass i stället

Jag var tvungen att testa den här men blev lite besviken


Sedan prommenixade vi iväg...

...för att "piknicka" lite vid vattnet




Den blivande bruden

Sedan gick vi för att titta på båtarna...

...och skrattade lite åt att den här låg på botten


Det var den kvällen det. Supermysigt! Vide och Håkan hade det också mys. Jag fick mej allt ett stort smajl när dom kom och hämtade mej <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

De ser ju inte ut som du nyss har fått barn!!! UNGE!!! Grymt snygg mama:)

2010-07-21 @ 14:24:09
URL: http://zemren.blogg.se/
Postat av: Bella

Verkade jättemysigt :)

2010-07-21 @ 15:27:22
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Diana

ååå finis!! men vad smal du blitt! på typ en sekund! du å malin har bra gener höhö.. puss på min heting ;P

2010-07-21 @ 17:13:23
Postat av: sändy

snygging! sluta va så fräsh!;) höhö



fan vad lustigt, vi var också där igår å skulle minigolfa lixom resten av stan :P så vi drog till villabadet istället ;)

2010-07-21 @ 18:23:24
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0