13 Oktober Frågestund

Alltså fan vad bra ni är. Tack så jättemycket för gulliga och peppande kommentarer fina, nälla och underbara ni! Livet känns genast mer rosenrött höhö.
I dag jobbar jag (det gäller att ligga i medans järnet är varmt som dom säger...eh?) och jag har sådan fruktansvärd bloggtorka. Det blir liksom så när livet känns svajigt. Därför tänkte jag som så att jag skulle ha en sådan däringa frågestund igen. Det var ju så himla kul sist! Så kom igen nu vettja. Ställ massa frågor! Ju knäppare destå bättre (fast seriösa frågor mottages också givetvis).

Åh jag hade tänkt lägga upp ett filmklipp här men det vägrar ju funka (någon som kommer ihåg mina thékakor?)
Det får bli en på tok för seriös bild som jag pillade med i ps i går i stället för att gå och lägga mig i tid...




Kommentarer
Postat av: cammie

Okej, nu får du se upp. Jag har nämligen super tråkigt här där jag sitter på rumpan i soffan.. så här är fem "seriösa" frågor.Tihi :)



1. Om du vore man, nämn 3 saker du absolut skulle göra/testa på.

2. Vilken frisyr är den fulaste/snyggaste enligt dig?

3. Kvällsuggla eller morgonfågel?

4. Vad kan du inte leva utan (matriella saker). Nämn tre saker och motivera varför.

5. Hur ofta skurar du toaletten?

2011-10-13 @ 10:21:26
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Dianus.blogg.se

Hehe åååh löööv frågestund a la Kristin :D

-Hur ska man göra för att va snygg när det blåser? Igår blåste det jävel här och jag va sketful.

-Hur var det med stålmannens bas, har du vunnit den än?

2011-10-13 @ 11:25:54
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: REGNSJUK.

Jag har faktiskt en fråga från min musiknördige sambo: han observerade att du kallade Vide för lille herr Dalemo, och då kom han på att det kanske var Håkan som hette Dalemo, och då gick tankarna vidare till en gitarrist i bandet Razorlight som heter Carl Dalemo och kommer från Lidköping... Kort sagt: finns det något samband där? :)

2011-10-13 @ 16:47:37
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: August

Jippi! Vilken tur att jag sitter red med mina "pest eller kolera"böcker då:)

Vad skulle du välja:

1. Att bli bjuden på middag och efteråt få veta att du ätit grispenis ELLER hästballe?

2. Att du har förmågan att kunna flyga, men bara när du bajsar, ELLER att du kan andas under vatten, men endast om någon har bajsat i det?

3. Att arbeta som ståuppkomiker men bara få uppträda för en publik som använder botox ELLER att ha skrattics och arbeta på en begravningsbyrå?

Ja, jag kan hålla på i evihet... Nu får du betänka dina val. Jag vill veta

2011-10-13 @ 17:16:13
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Diana

HAHAHAHA köööp hennes parfyyym! fan vad bäst du är <3 Å Augusts frågor alltså, inget slår dom hahaha. Ser mycket fram emot svaren sen!

2011-10-13 @ 21:30:43
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh frågestund sånt är kul!



1.Om du fick ändra något på dig själv vad skulle det vara?

2. Vad gör du när ingen ser?

3. Den bästa låten som finns?

2011-10-13 @ 22:54:42
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: cammie

Jag har tristess och som flera andra här håller jag med om att det ska bli intressant att se svaren på frågorna på måndag. haha. bara för det får du några till som jag är jäkligt nyfikna på..



1. Kan du stoppa din lilltå i ditt öra?

2. om du hade en kamel, vad skulle du döpa den till?

3. Varför började du blogga?

4. Om du lägger armarna helt spontant i kors. Vilken arm hamnar då överst? (min e vänster)

5. "lider" du av nån/några tvångstankar? isåfall vad?



=) Let me know kristin.

2011-10-13 @ 23:49:08
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0