11 December

Hej hej hemskt mycket hej.
I dag har jag inte mycket mer att rapportera än att jag har en fruktansvärd halsbränna. Den har hållit igång nästan hela dagen och tar snart död på mig. Till följd av detta har jag blivit sjukt sugen på glass alternativt ett fack med is. Jag har ingenting av detta hemma...
Blött näseblod har jag också hunnit med att göra för första gången den här graviditeten (fast grävt ut en massa blodigt snor har jag ju förvisso gjort varje dag sedan plusset).
Så där nu ska vi nog sluta prata om slem och skit också ska ni få se en misslyckad bild i stället. Här om dagen var det så fint ute och det snöade som inne i en sån där snöglob (det såg med andra ord ut som en jävla saga utanför) Jädrar det här måste jag ju få på bild tänkte jag och knäppte den här bilden:
 
Det ser ju snarare ut som att vi befinner oss under en sån där bastukjol än något annat. En liten fotokurs por favor...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0