Färdigjobbad med beslutsångest

Japp nu har jag tagit helg till slut och har verkligen sett fram emot en fredag kväll uppkrupen i mitt soffhörn med datorn i knät, ena ögat på teven, ett glas rödvin i ena näven och en tallrik brunsås i den andra. Slappt med andra ord. Men Håkan har andra planer. Eventuellt ska vi fram och kika på studentbalen på Bjertorp slott och eventuellt så blir det grillning efteråt och eventuellt så orkar jag bara inte. Fast å andra sidan vore det ju roligt också förstås men jag har väl liksom gått runt hela dagen med soffan och brunsåsen i tankarna och liksom fastnat där och vill liksom bli kvar där. Hum. Beslutsångest delux som ni förstår.

Dra täcket över huvudet och sova är också något jag funderar på...vad gött det vore.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Förstår känslan..

2012-06-15 @ 19:59:58
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0