OS-medaljör i smyg i litet belamrat barnrum

Hej på er!
Jag har suttit och slappat lite i soffan ett tag och ska faktiskt gå och lägg mig nu (eh ja ni läste rätt...tror jag) Jag sitter alltid och ugglar framför datorn tills ögonen faller ihop men nu bev jag sugen på att lägga mig och läsa annat än bloggar en stund. Förr läste jag alltid lite bok innan jag kunde somna och nu blev jag så fruktansvärt sugen på lite Harry Potter (nä jag lär nog aldrig växa upp) så sugen blev jag att jag till och med bröt mig in i mitt sovande barns rum smygandes på tå mellan alla leksaker och fram till hyllan för att dra fram den stackars boken utan att göra ett ljud (att smyga inne i ett leksaksbelamrat rum utan att väcka litet barn borde förresten bli os-gren).
Jag lyckades och segerdansade ljudlöst ut genom rummet. I kväll är det du och jag Harry.

Som en boll kommer jag tillbaks till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0