12 Maj

Hej på er!
Vi har varit på vift hela familjen i dag och kom hem för en liten stund sedan. Här har ni min dag i bilder!

Dagen startade vi på bästa sätt med gofika hemma hos familjen spiderchick. Alltid lika trevligt! fast det enda jag fick på bild var fruktsalladen (bad blogger!)

Vide fick klinka på en gitarr och nu blir han som galen så fort han får syn på en. Det blir nog musiker av pöjken höhö. Efter fikat drog vi en vända på staden tills det var dags för den stackars gravida att vagga hem och vila upp sig på soffan ;)
Vi drog till Max och käkade. Gott tyckte Vide!

Jag var på jakt efter en svart skinnjacka så vi dammsög affärerna och till slut hittade jag en! Bild kommer lite längre ner.
När vi shoppat färdigt bestämde vi oss för att köpa fika och överraska mormor med ett besök. Jösses va gla ho bleee!
Fikat:

Glad mormor och jag

Jag fick med mej en hög med böcker (den hann allt bli lite högre innan den packades ner höhö)

Sedan åkte vi hem och här har ni mig i nya skinnpajen. Lööööv it!

Nu är däremot mysdressen på och det blir slapp i soffan resten av kvällen.
Hoppas eran dag har varit kanoners!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åå vad mysigt med mormorbesök :-)



Och SNYGG jacka hörru!



kramis

2012-05-12 @ 19:51:28
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Diana

:') på bilden på dig och mormorn <3 Hur fiiin!!



Å svinasnygg jacka och ännu snyggare du! :D pöss!

2012-05-12 @ 20:15:18
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SNYGG jacka! :D Var är den ifrån?

2012-05-12 @ 21:49:52
Postat av: storasyrran

Najsiga bilder! Jag följer både dig och spider här i bloggvärlden! Ni förgyller mina dagar med ert blaj!

2012-05-12 @ 23:05:25
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh skitsnygg jacka! Passar dig jättebra! :D



Ja jag tyckte det var kul att hitta en blå jacka till en tjej :)

2012-05-13 @ 15:41:30
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0