19.07

Ja det är klockan nu och jag känner mig fasen redo för sängen. Det är ju konstigt att man kan bli så trött av att bara sitta still höhö. Det är en ju inte van vid. Sedan jag kom hem har jag inte gjort många knop. Hade tänkt simma eller i alla fall ta en promenad men nu blir det inget med det. Orkarnte! Får vara duktig resten av veckan i stället. I morgon kommer jag ju inte undan i alla fall för då ska jag och några arbetskamrater gå vararuset och vi kommer inte se ut som vi brukar om man säger så men det får ni se i morrn...
Titta förresten vad jag plockade ut på vägen hem. Ajm in löööööv säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Lotten

Hur var dom nudå?? Är dom små stora eller normala i storleken? :-)

2012-05-08 @ 20:19:06
URL: http://Jolozi.blogspot.com
Postat av: sändy

åååå jäklar va snygga!! såg dom i skövde i helgen, inte dina dock ;)...

2012-05-09 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0