Bilder från kommunfesten del två

Jag har så mycket bilder att visa så jag vet knappt vart jag ska börja. Vi kör väl helt enkelt vidare med de avslutande bilderna från i fredags.
Efter att vi snurrat flaska ett bra tag var det dags för vattenrutchbanerace (tungvrickarord). Här är det nettan som ställer till med ett rejält plask.

Det plaskade så rejält att bikiniöverdelen gick sönder och fick knytas ihop. Då har en banne mig gjort allt för att vinna alltså.

Efter att ha hejat på alla rutchbaneåkare så fortsatte vi festandet och fick besök av en blivande brud

Sedan var det dags för de här killarna att spela

Dansanta damer


Persiljan å ja


Sjävklart tog vi idolbilder efter spelningen höhöhöööö

Det var alles!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ser nice ut:))

2012-05-29 @ 01:46:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Tess

Vad roligt! Härligt att Top cats spelade också :-) Jag minns Fredrik från när han var liten jag...hehe :-) Han är uppväxt i samma bygd som mig.

2012-05-29 @ 22:54:56
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0