Sa Egon och gick och la sig

Ja här har ni en tjej som är redo för ett magplask rätt ner i sängen alltså. Det här med att lägga sig innan tio som jag har lovat mina påsar under ögonen att börja med den här veckan har ju gått käpprätt åt fanders i alla fall. Ni kan väl hålla tummarna för att Vide sover länge i morgon okej?
Nä jag har väl inte mycket mer på hjärtat just nu än att slänga in en bild som inte har någonting med inlägget att göra (hähä).
Jag ville väl mest bara visa mamma att jag också hamnade på bild med Top Cats (såklart!) Jag ser lite lagom stelopererad ut bara men det är väl inte hela världen (sa egon och gick och la sig på riktigt)

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Wow! Impressed!

2012-06-01 @ 16:36:38
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0