Trettioårsfesten i mossbrott del ett

Jag var görslarvig med kameran i början (skämmes ta me fan) Men vi delades upp i lag och tävlade i diverse lekar före maten. Under middagen satt vi lagvis så på så sätt fick man ju lära känna lite nytt folk. Tjejen brevid mig hade en dotter som var två dagar yngre än Vide (född på dagen som Vide egentligen var beräknad till) ganska skoj.
Men som sagt dålig fart på kameran i början men detsto flitigare frammåt kvällen. Under middagen pysslade det med diverse tävlingar också.

Här kommer ännu en suddig bild på några få ur mitt lag (närmast i bild)

Min karslok och Fredrik hyffsat sansade (än så länge)

Sedan så drog dansen i gång...

...och jag fick en buggkurs av den här herren

och blev så här glad höhö

En spexig och dansant chey

Möe dans blev det


Vi avslutar del ett med den här bilden på två fräsiga brudar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0