26 November

Hej och gokväll.
Här sitter jag och slappar och ska snart natta Viden. Efter det ska jag..eh...fortsätta slappa. Produktivt vare här. Håkan däremot har haft lite mer energi än en annan och bland annat möblerat om i Vides rum och ställt in någonting "nytt" där. Nämligen en bondgård med ladugård, garage, traktorer och massa djur som han hade när han var liten. Det är svärfar som har byggt för sisådär tjugofem år sedan. Hur fin?
Så himla smidigt att det går att klämma ner lille rumpan bland traktorer och kossor.

Kommentarer
Postat av: Camilia ...

Nostalgi. Hade en liknande hemma hos min mormor när jag var liten. haha :)

2012-11-26 @ 19:07:41
URL: http://camilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0