27 November

Hej på er!
I dag har jag haft en så himla bra dag jädrar i mig.
Bra dag på jobbet för det första. Dessutom fick jag reda på att jag och kollegan ska få ut och prata om vårat fantastiska jobb igen fast den här gången på något form av seminarium. Jag vet ärligt talat inte så mycket om det än men får mer info på torsdag. Kul ska det bli i hur som hellst! När jag kom hem väntade ett trevligt brev från försäkringskassan i brevlådan. Det visade sig att jag får havandeskapspenningen beviljad. Det känns som en sten har lättat från mina axlar minst sagt. Det har ju börjat bli lite tungt på jobbet redan nu och värre lär det liksom bli och jag vill ju inte att mina stackars kollegor ska behöva göra mitt jobb också om ni förstår hur jag menar.
Dessutom så är jag ledig i morgon och hoppas att sonen ger sin kära mor en välbehövlig sovmorgon.
 
Jag tänkte fira av dagen genom att måla på mitt nya härligt glittriga nagellack (fecking lööööv it!) Jag tänkte nog testa med en svart bas eller vad tror ni blir snyggast?
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart är det köpt?=)

Svar: Det kommer från H&M :)
Kristin Sandgren

2012-11-27 @ 22:15:47
Postat av: Anna

Sv; Ja, det är helt sjukt vad bröna blir stora! Även fast jag va överviktig innan graviditeten, så hade jag mina små bullar i en b-kupa jag med. Nu är de bara i vägen! Jag hoppas de krymper när mjölken sinat :p

2012-11-27 @ 22:29:47
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0