Tack!

Guuud så många kommentarer och sms jag har fått både här och där. Tack så mycket allihop ni är för gölliga!
Så skönt att äntligen ha fått "komma ut" som jag kallar det. Vi har hållt det hemligt så länge men varit eniga från början om att vi inte skulle outa nyheten förrens vi varit på vårat andra ultraljud. Vi har varit på ett i v.8 också ett i dag där det beräknades att jag var i v.14. Bebisen är än så länge beräknad till 1 april (nej det är inget skämt höhö).
Så glad att allt såg bra ut i dag för jag har varit så orolig, nojig och nervös. Allra värst var det i dag när vi skulle åka in till Lidköping och jag var så nerös att jag bara ville spy rätt ut. Det här med UL har ju blivit lite "förstört" för oss efter det vi fick vara med om i våras. 1% var glädje och nyfikenhet och 99% ren och skär skräck. Men nu såg allt bra ut och jag har bestämt mig för att jag ska börja njuta nu och vänta bebis och inte missfall. Vad som helst kan ju fortfarande hända det har jag lärt mig den hårda vägen men min inställning ska från och med nu vara positiv.
 
Som sagt skönt att nyheten är ute så jag kan vara mig själv och släppa magen lös (för tro mig mage har jag fått) har gömt mig i Håkans luvtröjor allt för länge nu.
Jag har ingen nytagen bild på kulan men jag ska bjuda på en eftermiddagssvullen magbild från v.7 jag upprepar vecka sju!
Hej lilla magen och noppriga linnet! (det är "bara" en för er som satt och funderade...)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul! Grattis till hela familjen:) Var själv på vårt andra UL på KSS idag och fick BF 2 April ;) Grattis igen, ska verkligen bli roligt att följa allt när vi ligger så nära.

Svar: Nämen då får jag säga grattis till dig med ;) april verkar vara en populär månad ;)kram kram
Kristin Sandgren

2012-09-27 @ 20:30:37
Postat av: Julia

Tack. Och stort grattis till lyckat UL! Känner precis som du skriver, så skönt att få komma ut som gravid. Och min mage har också vuxit lika galet fort, kvällstid ser det typ ut som om jag ska föda, eller möjligen flyga iväg som en uppsvälld ballong...
Ska bli skoj att följa en jämnlångt gravid!

2012-09-27 @ 21:39:14
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se
Postat av: AnnLouise

Som sagt, jag visste det! När du skrev här att du var sugen på matjesill (tror jag det var...?) visste jag det! Och alla glassbilder!
Stort stort grattis från mig och lilla Elin! Kram

2012-09-27 @ 22:21:30
Postat av: I - Mamma till 3 prinsar <3

Stooooort Grattis :-)))

Känner inte dig men följer din blogg sen snart ett år
tillbaka :-))
Har allt misstänkt en graviditet o försökt läsa mellan
raderna, haha..
Du har ett sånt härligt o ärligt sätt att skriva, riktigt roligt
att läsa :-D

Grattis ännu en gång..

2012-09-27 @ 22:23:39
Postat av: Ulrika

Vad underbart!!! Jag önskar er all lycka :) Det kommer att få fin-fint ska du se. Stort GRATTIS till hela familjen!

2012-09-28 @ 09:23:03
Postat av: Carro

Allt bra? Förresten kolla gärna in min blogg :)

2012-09-28 @ 09:44:20
URL: http://aberg.blogg.se/
Postat av: Diana

Underbart!! Det kommer gå bra denna gång! Ni förtjänar verkligen detta och jag ska hålla tummarna tills jag får kramp om det nu ska behövas <3

2012-09-28 @ 11:50:10
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: Stina-Lee

Men älskade (ja man får faktiskt säga så fast man egentligen inte känner varandra) du, vad otroligt glad jag blev nu! Grattis! Jag håller alla tummar och tår för att er lill♥ stannar hos er, tror det kommer gå fint och allt annat är utom din kontroll så slappna nu av och njut. Massa kramar!

2012-09-28 @ 13:57:48
URL: http://stinalee.se
Postat av: kela

wiiie va skoj!!! Stort grattis!!!

2012-09-28 @ 23:32:28
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: spiderchick

härligt :-) Och bra inställning! Håller med ovan, slappna av och njuuuut av din växande mage :-) Är så glad för er skull. kram!

2012-09-29 @ 19:28:23
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0