27 December

Hej på er!
Jag tänkte mest bara sticka in näsan och slänga in bilderna från julafton som i år firades i Lerdala.
 
Hamnade för det första i någon form av chock eftersom min illa ålare satt still i nästan tio minuter. Kan det ha varit kusinens alla spännande leksaker tro?
Vi hade nog varit väldigt snälla i år för under granen låg det en väldig massa paket.
Självklart hade tomten tid för ett stopp även hos oss.
Alla barnen samlades runt robocop...jag menar tomten (med laserblick...)
Här brottas jag med paketgnagaren numero uno...
Han blev väldigt glad i alla sina grejer och ville smaka på allihop.

Efter paketöppningen stod det tomtegröt och skinksmörgås på schemat. Smaskigt värre.
Sedan skulle Vide hjälpa farfar att skruva ihop Ellens dockvagn.
Klockan slog tre och alla samlades runt kalle anka såklart.
Fast jag fick mest hålla ögonen på den här lilla tomten.

Fler bilder från julafton blev det visst inte. jag var väl upptagen med att äta och ha det gött kan jag tro höhö.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Härliga bilder! Har boysen kläder från blingo ?

Svar: Tack! Japp det är blingo :)
Kristin Sandgren

2013-12-27 @ 22:19:36
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0