1 December

Nämen hallå där.
Det var inte i går....utan två veckor sedan för att vara exakt. Det är nästan så att jag har glömt bort hur en gör när en bloggar. Jo men nästan, för ju längre tid det går sedan sista blogginlägget desto svårare har jag att komma igång igen. Ska jag bara glida in och låtsas som ingenting eller ska jag göra en stor grej av det (som fallet verkar bli nu höhö).
Men det är den gamla vanliga ranten om orsaker som ligger bakom. Ingen tid. Ingen ork och framför allt ingen inspiration. Jag skyller på att det är november tänkte jag säga men nu är det faktiskt december och livet börjar kännas lite roligare igen så nu blir det skärpning från min sida.
 
Så hurra jag är tillbaka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0