Om jag fick önska

Nu är det snart jul och nästa vecka även födelsedag för min del och då måste en ju pilla ihop en liten önskelista eller hur?
Som stående punkt överst på listan år efter år har vi en gammel hederlig kalender. Nog för att jag använder mobilen till mycket men den kan aldrig ersätta min kalender. Jag LEVER genom min kalender. Jag älskar att sitta och bläddra i den och skulle inte klara mig utan den.
 
Andra saker jag önskar mig är presentkort (ja hur tråkig för en bli eller). Förslagsvis på H&M så jag kan köpa sånt här fint:
 
Gärna fler muggar till min växande samling:
Det finns även massa annat fint i denna serien så som kökshanddukar och brickor (och ni vet ju hur svag jag är för brickor)
 
Jag önskar mig även en fet spark i baken så att jag kommer igång med träningen igen (bättre det lilla som var än den numera ickeexisterande). Det skulle vara trevligt att kunna gå och prata samtidigt utan att få andnöd samt att jag vräkt ur mig att jag ska springa tjejmilen nästa år igen (lovade väl detta efter att ha sprungit över mållinjen och antagligen led av någon slags syrebrist och var allmänt hög på mig själv och min egen förmåga eheheheheheeeeeeeee.
Närå det var ju faktiskt grymt kul!
 
Jag har ju pratat förut om att jag behöver köpa en ny laptop och när vi var ute och julklappsshoppade i veckan så gjorde jag misstaget att gå fram och klämma på en macbook air. Big mistake. Huge! Nu vill jag ju såklart jätte jätte jätte gärna ha en. Jag tror bestämt att den petar ner almenackan från första plats. Jodå. Det kanske får bli en julklapp till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0