16 Februari

Hola amigos!
Här sitter jag mol allena i soffan och multitaskar bloggande och slöttittning av iq-befriad tv. Hade det varit en olympisk gren så hade jag kammat hem ett guld för länge sedan (och blivit hyllad i varenda statusuppdatering på facebook). Haha nä heja sverige och OS-guld! Fan va bra tjejerna är!
 
Vincent sover och Vide och Håkan är på Stells lekland och har roligt. Eftersom jag har ont i den där jävla foten fortfarande så skulle ju inte det funka att ränna runt efter smitande barn där borta så vi fick bli hemma lillknorten och jag.
 
Nu ska jag ta ännu en kopp kaffe för att piggna till. Jag kom i säng en aningen senare än normalt i går för jag kletade på mig ögonbryn, eyeliner och det lila läppstiftet och gick på tjejkväll hemma hos fjällis. Kvällen bjöd på pizza, rosé, babbel och ännu mer rosé. Förbannat trevligt var det. Tack för i går tjejer! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Snyggis där!

2014-02-17 @ 18:59:48
URL: http://www.fourofsix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0