24 februari

Hej hopp!
Denna dagen har inte varit så illa pinkad so far. Det började med att vi gick och lämnade storerbror på föris för att direkt efter det landa på frukost i form av chokldpuddinge med grädde (ehehe) hemma hos Emelie. Som den lelle matälskaren Vincent är så klämde även han i sig en second breakfast. En av oss lade sedan en bajs upp till nacken och den andra fick sanera. Ni kan ju gissa vem som gjorde vad.
Sedan packade vi ihop oss för att gå på babykalas i församlingshemmet för alla bebbar födda 2013. Tydligen är det 34 barn som fötts i kvänumsområdet 2013. Inte illa. Fem av dom kottarna kom i dag så vi hade gott om plats att bre ut oss på och massa tårta att äta hehe.
På hemvägen studsade jag in på jobbet och tjötade lite och Vincent somnade i vagnen och sover fortfarande. Men nu hinner jag inte sitta här och slöa längre för nu är det dags att hämta storebrorn igen.
 
Det var halvdagsrapporten det *andas*. Vi hör sen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var allt en bra fm idag👍👍;)

2014-02-24 @ 15:21:11
Postat av: Fifi

Tänker mig nu dig med bajs upp i nacken. Sorry!

Svar: Du är viss sjukare än jag trodde, sa inte jag till dig att vila upp dig hähä ;)
Kristin Sandgren

2014-02-24 @ 20:31:03
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0