1 September

Nämen tjaaaaaaaa!
Nu har det gått våldsamt många dagar sedan sist jag knapprade in någonting läsbart här. SORRY! Vad har hänt sen sist egentligen? Säkert en jävla massa men här kommer i alla fall en lite summering av helgen i bild och text.
 
Efter tio dagars jobb i sträck så var det gött att ta helg i fredags klockan fyra. Kvällen spenderades i soffan med en välfylld ostbricka tillsammans med gubben i lådan framför säsong två av Bron.
 
Lördagen bestod mest av hemmaslapp och fix. På kvällen var vi på den årliga räkfrossan i Vinninga. Alltid lika trevligt.
Tidigare under dagen hade jag fått ett ryck och slängt i dom sista klickarna färg jag hade kvar i burkarna i pallet och hoppats på det bästa. Det blev helt okej om ni frågar mig.
Pappa och den lilla ölen.
Det var dragigt på dansgolvet. Är det förresten bara jag som är rädd om livet när jag går över ett golv med buggande männsikor? Jag ställer mig hellre framför en rusande tjur än får ett buggande bäcken i bakhuvudet.
Min vackra syster.
Pappa är värre än mig när det kommer till att få bra bilder. Upp på scenen bah!
 
Söndagen gick inte lika vilt till...eller jo kanske ändå förresten för klockan 11.00 var det dags för barnkalas. Hurra!
Med fiskedamm förstås.
 
 
Som ni kanske redan har förstått så har det här varit en alldeles förträfflig helg från början till slut.
 
Vad har ni haft för er?

Kommentarer
Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det lät verkligen toppen!

2014-09-03 @ 15:50:57
URL: http://lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0