4 September

Här pågår febril aktivitet för tillfället för jag håller på att packa inför morgondagens resa.
Till min stora förskräckelse så märkte jag nu att Vincent den lilla huliganen har satt tänderna i mina hörlurar(!!!) den där lille gnagaren ligger risigt till nu alltså för hur ska jag lyckas trava fram en hel mil utan musik i öronen? Va va va? Lyssna på fågelsången och flåset av 10 000 andra springande dårar? Nej tack.
HAR DU NÅGRA LUUUUUUURAR SOM JAG KAN FÅ LÅNAAAAA! vrålade jag med min allra mjukaste stämma till Håkan som svarade jajjemän och kommer springande med dom här...
 
"Via direkt kan jag hjälpa till med någonting?"
 
Jo för jag behövde ju se ännu dummare ut än vad jag redan gör när jag springer...
Men vi får väl se det positivt. Med dagens teknik så kanske jag kan hålla någon form av liverapportering på plats så att säga in action 
"Tio sekunder kvar till start och i Stockholm skiner solen från en klarblå himmel. Det är varmt, det är svettigt, det är trångt och höger fot är redan satt ur spel efter att ha tagit några ytterst graciösa snedsteg i samband med något som kallas uppvärmning. "OCH DÄR GÅR STARTEN! Vi är i väg...eller vänta det är vi inte alls. Jag snubblar över mig själv!!! *känner smärtan av trettio par träningsskoprydda fötter som joggar över min ryggrad* Woman down! Woman down! MAYDAY! MAYDAY! *spraaaaak*
 
 
 
*spraaaaak*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0