Gran Canaria del ett

Jag fick visst en liten stund vid datorn i alla fall. Två mutade barn och en sambo placerad framför spisen gör att jag har all tid i världen för er höhö.
 
Jag tänkte i alla fall att jag skulle dela med mig av dom första bilderna från resan så håll i er för här kommer dom!
 
Jag orkar inte feppla över bilderna från telefonen så vi dimper rätt ner på vår balkong när vi hade checkat in. Helt okej utsikt.
Utsikten åt det här hållet var inte så tokig den heller.
Vi hoppade raskt i badkläderna och spurtade ner till poolområdet.
Mina barn är inga badkrukor som ni kanske ser.
Jag passade på att pysa iväg och fota lite.
Vårat hotell låg ganska högt upp så utsikten var fantastisk.
Hittade gänget igen som satt och torkade efter badet.
Coolhetsfaktorn är hög with this one ♥
Efter badet var det dags att kravla upp på rummet igen. Hänga handdukarna på tork och göra sig iordning för middagen.
Älskar att vi hade en stor palm precis brevid våran balkong. 
Sedan gick vi för att äta. Här har vi hotellobbyn.
En söt Vide och nedanför honom en mycket irriterad kråka som inte kunde förstå varfö jag skulle springa runt och fota som en galning. Han var väl hungrig stackarn annars tycker en ju att han borde ha lärt sig efter alla år höhö.
Till bords till sist.
Min lilla mamma.
Min snygga och fräscha syrra. Själv orkade jag inte sminka mig på hela veckan trots att jag ändå släpade med mig en hel del spackel.
När vi var färdigätna passade vi på att ta en groupie i hissen. Hela familjen kom med (mer eller mindre höhö).
Sen somnade vi som små stockar i våra sängar vill jag lova.
 
Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Diana

Underbara bilder!! 😎👍

2015-04-03 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0