Nytt år nytt hår?

Jomen här sitter la jag och livskrisar lite så här på kvällskvisten. Eller hårkrisar snarare. Jag har det senaste gått och blivit rejält less på mitt hår, som förmodligen har lessnat på mig också eftersom det har blivit krusigt och bångstyrigt bland annat. Jag har gett upp hoppet om det och det har gett upp hoppet om mig helt enkelt. Ömsesidig hatkärlek unt so wither.
Jag älskar ju att det har blivit långt men självklart har jag i och med längden även hamnat i det beryktade "tofsträsket" och det är sällan jag har det utsläppt över huvud taget. Platt och jävligt är det och i och med att jag bleker det så vågar jag knappt närma mig det med en locktång eller platttång (inte för att det skulle behövas men...) Visst, hela jag identifierar ju mig med min ljusblonda hårfärg men jag är ändå sugen på en förändring.
 
En ombre för att få in lite mörkare och naturligare toner kanske vore en lagom förändring? Eller så ångrar jag mig efter en kvart för egentligen så hatar jag ju allt som är lagom och naturligt.
 
Kan inte ni bestämma åt mig hur jag ska göra med mitt liv..eller jag menar hår?! *krisar vidare*
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har sådant utväxt nu så jag har typ en hombre...haha :-) Ska färga utväxten snart, för jag har gett mig den på att jag ska testa åtminstone ett helt år som blondin. Sedan får vi se. Om du inte gillar en naturlig hombre så går det ju att göra den ljusare delen i pastellfärg eller något liknande :-)

Svar: ja det alternativet finns ju också. Vi får se vad det blir till slut ;)
Kristin Sandgren

2015-01-13 @ 00:36:58
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Anna

Kör på lila igen, va ju skitläckert och du passade väldigt bra i det =)

Svar: ja jag funderar faktiskt på att köra lila en gång till innan jag gör något annat ;)
Kristin Sandgren

2015-01-13 @ 21:15:13
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0