Årssammanfattning 2015

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Vann på bingolotto, fyllde trettio, var med på en filminspelning, åkte ambulans och hade inbrott i huset. 2015 bjöd på både toppar och dalar kan en säga.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 12 December då jag hade min fantastiska 30-årsfest. Jag var hög på lycka i flera dagar efter den kvällen så det hanns inte med någon ålderskris där inte.

Dog någon som stod dig nära? Tack och lov inte.

Vilka länder besökte du? Vi var på Gran Canaria. 

 
Bästa köpet? Det måste vara mitt nya objektiv till kameran.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker såklart framför allt alla härliga stunder med barnen och kråkan ♥

 
Vad önskar du att du gjort mer? Bloggat hähä. Nä men den dåliga bloggningen har även lett till att jag har fotat mycket mindre än jag brukar och det är ju ett dåligt tecken för jag vill ju ha massa bilder att titta tillbaka på och då är bloggen ett så himla bra verktyg.

Vad önskar du att du gjort mindre? Slösurfat på telefonen. Alltså när man fastnar i looper som inte ens leder någon vart utan man bara harvar runt från den ena sociala medien till den andra tills ögonen går i kors också har helt plötsligt flera jävla kvartar försvunnit i väg till ingen nytta. Skärpning på den fronten Kristin.

Favoritprogram på TV? Gubbprogramen Veckans brott och På spåret.

Största misstaget? Att jag kanske har kört på i lite för högt tempo det sista halvåret på alla plan vilket har gjort mig trött och stressad. 2016 ska jag prioritera annorlunda och tänka lite mer på mig själv

Bästa boken du läste i år? Måste jag välja en får det bli den här:

 
Vad var din största framgång på jobbet 2015? Att jag har vuxit i min roll, vågar stå för vad jag tycker och ta mer ansvar men även att kunna säga nej när det blir för mycket.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har säkert varit lika delar skratt och gråt men av någon anledning så hamnar fokuset alltid på det negativa. 2015 har varit lite av ett skitår för hela världen känns det som så 2016 kan bara bli bättre.

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Åt tapas på Bakgår'n med närmsta familjen och hade det hur göttigt som helst.

Mest stolt över? Mina underbara barn och mina kreativa sidor som jag får försöka ge mer utlopp för.

 
Högsta önskan just nu? Fred på jorden. Alltid.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Jag ska sluta vara en slösurfande slarver, sova mer, pussa på barnen (ännu) mer, göra mer av det jag tycker om helt enkelt och komma igång med lite träning igen (ja den klyschigaste klyschan av dom alla höhö). 2016 jag är redo för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0