11 April

Jag är allt en liten nattuggla...eller rugguggla.
Måste bara börja med att berätta vilken underbar sambo jag har. Jag jobbade i natt och gick hem till svärföräldrarna och sov och jobbade sedan i kväll. jag har gjort så en del så jag har inte sovit med Håkan så mycket. sen efter jag jobbat gick jag dit igen så kom Håkan dit med så satt vi och kollade på tv och jag duschade och vi åkte hem. När jag öppnar dörren och har brötat runt lite ser jag att det står någonting på byrån i hallen (det var mörkt liksom) och jag bara vad är det här?
Då stod det en ros i en vas med ett kort där det står "Älskar dej gumman" och en cd skiva uppställd. Serj Tankians skiva (sångaren från system of a down)
Jag har påpekat någon gång att Håkan skulle ladda hem den skivan, fast Håkan vet ju att jag så gärna vill ha det i orginal. hur jävla gullig får man bli eller?. jag börja lipa som en idiot och känner mej helt nykär igen. hela världen är rosa typ höhö. Det är kärlek.

Så här såg det ut
image237

Nu ska jag sova sova sova

Kommentarer
Postat av: malin

ååh vad gulligt! det är nästan så jag sitter och lipar här med! =) visst är den skivan bra!?

2008-04-11 @ 07:29:19
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: sandra

Blir nästa lite tårögd själv.. Vad gulligt...

2008-04-11 @ 09:04:35
URL: http://sandralundstrom.blogg.se
Postat av: Jeanette

Det var väldigt gulligt gjort =). Ni är så söta ihop! Kram

2008-04-11 @ 09:53:30
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0