Sitter här och glor...

Sov till 14.00 i dag ungefär...oj vadl änge tänker väl vissa men med tanke på att jag inte somnade förren efter 04.00 så är det inte så saftigt. Vet inte varför jag inte kunde somna. var väl för lycklig.

I dag har jag lyssnat på skivan och den är så jekla bra also...
Tvättat en tvätt. hängt in tvätt. sen har jag väl inte orkat göra någon mer nytta.
pratade med mamma också... och hon hade varit ute och gått en hel maraton i dag lät det som.

jag funderar på att baka något gott tills kråkan kommer hem. visa hur mycket jag älskar honom genom att slänga en tårta i fejset på honom höhö. får se hur jag gör.
  
Förresten lite skryt. vi har nästan likadant kök som Lasse berghagen. bit i den du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0