23 December

Dan före dopparedan i dag då. Sitter just nu och klämmer i soffan med per och mamma ligger på golvet höhö. Har jobbat i dag 7-15.30 gick tidigare för jag tog ingen rast nämligen. Sedan gick jag till shalins och handlade och där mötte mamma upp mej. hon stod såklart och tjoade mitt i affären och skämde ut mej.
Har precis tagit ut en kaka ur ugnen. Jag bakar kaka tills i morn. mjukpepparkaka med philadelfiaostgegga på. Svingod. Fick receptet av Gun på jobbet. Hon är en räddande ängel förresten. I morse när jag skulle åka iväg till jobbet var jag så fokuserad på att jag inte skulle glömma min handväska. När jag kom fram till omklädningsrummet och pratade med Gun så öppnade jag skåpet och kom på att jag glömt jobbarkläderna hemma i stället. Pucko jag är. Inga hade jag i skåpet heller eftersom jag har haft hem alla och tvättat. Men såklart fick jag låna av Gun. perfekt.
Nu ska jag göra iordning geggan till kakan. Får nog sätta lås på kylen efter dett för annars försvinner alla kakor höhö.

Kommentarer
Postat av: malin

mmmm funderar på lås här hemma också...så inte allt julgodis rymmer...;)



jepp du vet vem det är..men jag vet inte om jag får säga nåt..kolla din facebook så kanske du fått nåt meddelande själv..=)

2008-12-23 @ 20:21:46
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Malin Fjäll

Svärmor, hon är den bästa som finns, alltid så snäll!

2008-12-24 @ 06:10:55
Postat av: Malin Fjäll

Ha en riktigt god jul! kramar

2008-12-24 @ 06:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0