Tjuvlyssnat.se

Lokalbuss, Luleå

Två killar ~17 sitter bredvid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?

Haha jävla ägg!



Ydre, Södra Östergötland

Dotter ~20: Din mobil lös nyss, du har missat samtal.
Pappa ~60 (kollar mot mobilen): Jaha...undrar vem det kan vara?
Dottern (tar telefonen): Jag kan visa hur man kollar vem det var som ringde, du går in på samtal och sen missade samtal och sen...
Pappan (höjer rösten): Nej!! Här pillas inte!! Jag ringer Lars-Erik och kollar om det var han som ringde.

Låter som en viss Håkan Sandgren



Apoteket i Lidköping

En mamma och hennes barn ~4 är på apoteket när mamman frågar vad barnet vill ha för värktablett .
Mamma: Ska du ha den man stoppar i rumpan eller den man dricker?
Barnet: Nej, neeej!
Mamma: Men ska du ha den man stoppar i rumpan eller den man dricker?
Barnet: Nej, neej!
Mamma: Vem är det du säger nej till?
Barnet: Dig!


Hahahahahahahaha



Buss, Göteborg

Tjej 1 ~15 sitter på bussen från Järntorget. På nästa hållplats stiger hennes kompis, Tjej 2 ~15, på bussen.
Tjej 2: Hej, åh guuud så fin du är i håret, har du klippt dig? Du passar himla bra i kort hår!
Tjej 1: Ja, men vet du vad det bästa är... huvudet är inte så tungt längre... det väger inget nu. Jag känner inte att jag har något huvud längre.
Tjej 2: Guuud, så skönt det skulle kännas att inte ha något huvud.


Verkar ju som om ni redan vet hur det känns...





 

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Sista chansen att vara med i min design utlottning idag.
Titta gärna in o delta.
http://samira.webblogg.se/1203081502_fyrdubbelt.html

2008-02-18 @ 13:11:34
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0