Jaha då var man hemma igen då

Som vanligt drar allt ut på tiden... men va fan det har vart kul. Först en flötig pizza på kryddan där vi var ca 17 personer och åt och alla beställde vatten till maten utom jag som tog cola....följa strömmen?nä
Var riktigt mysigt alla Håkans släktingar är så jävla roliga.
Sen bar det av till Håkans bror på en "slät kaffe" eller vad det kallades. Sen rullade vi vidare till bion. Där klantpuckot nummer ett skötte filmen för först hade vi ingen bild och sen stod det med stora bokstäver i bilden "warming up" och sen tändes ljuset mitt i. Jävla muppar. Sen så gjorde det ju inte saken bättre att jag fick Henrik bakom mig som satt och sparkade mej i ryggen hela tiden och plattade till mitt hår för att ett hårstrå stod upp höhö

FIlmen var väl sådär den var ju självklart snygg och påkostad men jävligt seg på sina ställen. Hade inte Arn vart en sån läckerbit så hade jag fan somnat. Stellan skarsgård är ju alltid mumsig på film, snacka om gubbsnygg (ja jag är knäpp)

En "snygg" bild på författaren. muuu!



Mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0