som sagt...

...saker kan ändras fort. blev inget vak i natt för när jag kom till renen var det anhöriga där och då kan väl för det första personalen ringa till den som ska sitta vak och säga att man kan komma senare, speciellt eftersom jag fick reda på det så sent så jag inte hunnit sova så mycket. När jag gick och pratade med dom anhöriga så sade en av dom att hon tänkte stanna hela natten. Då blev man helt plötsligt väldigt överflödig så jag fick åka hem. Blev ju några vändor med bilen för Håkan som man gärna vill ha kompensation för. Plus att jag hade ställt in mig på att jobba och gick och la mig och sov en sån här fin dag. känns surt, får ringa till chefen i morn och höra vad som händer.

jaja lite vresig är jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0