18 Mars

Solen skiner. Hade varit så gött om inte den jävla snön hade legat. Höll ju på att halka och slå ihjäl mej när jag gick fram till Tornumsgården ingen som brytt sej om att grusa där tydligen. Rolig natt som var. Ulla-Britt är så jävla rolig. Vi mobbade Kvänumsgårdens påskris som såg ut som om någon pyntgalning spytt över det med paketsnören ägg, kycklingar, fågelbon och jordens fulaste häxa i toppen. Ulla-Britts kommentar på det hela.
- Hade jag ställt in ett sånt ris hemma hos mej hade gubben slängt ut både mej och riset.
Hahaha.

Nattpartullen råkade ut för punktering så dom fick bli räddade. Sen när vi lämnade fikat så cyklade jag på min kära sparkcykel och då sa Ulla britt till nattptrullen och pekade på cykeln
-Kristin kan ju skjutsa er
Jag: Ja det kan jag för jag har fortfarande vinterdäcken kvar höhö

Sen gick jag hem till svärföräldrarna och sov. så gött! Sen körde Marianne hem mej så jag var väl hemma här vid 12.30. Ska greja lite här. Har just satt igång en tvättmaskin också måste jag diska och städa ur kylskåpet. Ska åka och storhandla i morn så det måste bli gjort i dag. Gud vad roligt man kan ha.Sen blir det jobb 23.00-06.00.

Hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0